خرید اینترنتی لوازم آرایشی ماتیک

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ماتیک

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ماتیک

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ماتیک-امروزه میزان استفاده از لوازم آرایشی نسبت به گذشته به میزان چشم گیری افزایش یافته است. در این میان تنوع محصولات نیز هم چنان رو به افزایش است و سالانه برند های جدیدی نیز به مجموعه لوازم آرایشی های موجود افزوده می شوند. اما انتخاب برند معتبر و مناسب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در ادامه یکی از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه تولید و فروش لوازم آرایشی را به شما معرفی خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی ماتیک

فروشگاه اینترنتی ماتیک، فروشگاهی معتبر در زمینه تولید و فروش لوازم آرایشی و سایر محصولات مرتبط است. ماتیک مدت زمان زیادی نیست که در این زمینه فعالیت خود را آغاز کرده است، اما در همین مدت زمان کوتاه نیز با خدمات بی نظیر خود، اعتماد خریداران را جلب کرده است. گارانتی خرید محصول، ارسال سریع و به موقع، فروش محصولات مرغوب و استاندارد و کیفیت بی نظیر محصولات از جمله لوازم آرایشی، ارسال رایگان و مواردی از این قبیل نمونه هایی از خدمات این فروشگاه است.

اگر به دنبال خرید لوازم آرایشی هستید، فروشگاه ماتیک انواع لوازم آرایشی ها در برند های مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. شما با مراجعه به سایت فروشگاه ماتیک در صفحه وب یا مراجعه به صفحه اینستاگرام فروشگاه با نام matiikcom، می توانید لوازم آرایشی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

این فروشگاه انواع لوازم آرایشی صورت، لوازم آرایشی چشم و ابرو، لوازم آرایش لب و هم چنین لوازم آرایش مرتبط با ناخن را نیز ارائه می کند. شما می توانید لوازم آرایشی مورد علاقه خود را با مشاهده مشخصات و قیمتی که در زیر آن درج شده است، به راحتی انتخاب کرده و به سبد خرید خود بیافزایید.

محصولات برترین و معتبر ترین برند های دنیا یا برند های بی نظیر ایرانی از جمله  مکس، نیوآ، فلورمار، اسنس، آرکو، هدی بیوتی، فنتی بیوتی، کالیستا، کامان، شون، بیول، رکسونا، الارو و اورال بی، تنها تعداد محدودی از برند هایی هستند که فروشگاه اینترنتی ماتیک محصولات آن ها را به فروش می رساند.

مزایا و معایب خرید اینترنتی لوازم آرایشی

با توجه به شرایط موجود، خرید حضوری از فروشگاه ها چندان توصیه نمی شود. از این رو اکثر افراد به سوی خرید اینترنتی روی آورده اند. اما در سوی دیگر افراد نگران صحت و سلامت لوازم آرایشی خریداری شده به صورت آنلاین و اینترنتی هستند. فروشگاه اینترنتی ماتیک با ارائه با کیفیت ترین محصولات و ضمانت کالا های خریداری شده، به شما در داشتن تجربه ی لذت بخش خرید اینترنتی لوازم آرایشی کمک می کند.

چرا که لوازم آرایشی به صورت مستقیم با پوست و اعضای بدن شما تماس دارد.  لذا این محصولات مستقیما بر روی سلامت شما تاثیر می گذارد. استفاده از محصولات آرایشی های نا مرغوب و تقلبی می تواند عوارض جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد. از جمله این عوارض به بروز حساسیت، آلرژی های شدید، آکنه و جوش، تورم، قرمزی، احساس سوزش در چشم و پوست، خشکی پوست و ایجاد مشکلات سلامتی عمومی می توان اشاره کرد.

چگونه لوازم آرایشی استاندارد را از لوازم آرایشی تقلبی و نا مرغوب تشخیص دهیم؟

تمامی موارد ذکر شده در بالا، بیانگر اهمیت دقت در خرید لوازم آرایشی مورد استفاده است. اما با توجه به افزایش شرکت های سازنده مواد آرایشی تقلبی که محصولاتی مشابه محصولات برند های معتبر را به بازار عرضه می کنند، اطمینان از سلامت کالا کمی سخت شده است. با این وجود هم چنان نیز راه هایی برای شناسایی و تشخیص محصولات تقلبی از محصولات اصل و استاندارد وجود دارد که در این مقاله به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد.

پیش از آن لازم است این نکته را در نظر داشته باشید که کلیه محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی ماتیک از برند های معتبر هستند و همگی دارای تاییدیه های مراکز مربوطه از جمله سازمان غذا و دارو هستند. از این رو شما می توانید با اطمینان خاطر از این فروشگاه، لوازم آرایشی مورد نیاز خود را از برند های مورد نظر خریداری کنید.

را ه های تشخیص اصالت کالا های وارداتی

عمده ترین مشکل افراد در خرید لوازم آرایشی، مربوط به برند های وارداتی و خارجی است. زیرا محصولات تقلبی و غیر استانداردی که درون کشور خودمان یا کشور های همسایه شبیه سازی می شود، عمدتا بر روی برند های خارجی و معتبر دنیا تمرکز دارند. چرا که این برند ها در میان مصرف کنندگان طرفداران بیشتری دارند.

یکی از راه های تشخیص سلامت کالاهای وارداتی و در واقع بهترین و مهم ترین قدم در شناسایی اصالت کالا، توجه به برچسب های قرار گرفته بر جلد محصول است. سازمان بهداشت برای تایید محصولات وارداتی، برچسبی بر روی این محصولات قرار داده است. با خراشیدن مستطیل خاکستری رنگ موجود در این برچسب، با کدی 16 رقمی مواجه خواهید شد.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ماتیک

شما به راحتی می توانید به کمک سایت های مربوط به اصالت کالا یا سامانه پیامکی که برای اطمینان از اصالت کالا از سوی وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است، از اصالت و سلامت کالای خریداری شده با خبر شوید. در این صورت علاوه بر اصالت کالا سایر اطلاعات نظیر تاریخ انقضا، تاریخ تولید، نام دقیق محصول، کشور سازنده و نام شرکت سازنده محصول را می توانید مشاهده کنید.

نکته دیگری که در رابطه با لوازم آرایشی وارداتی باید در نظر داشته باشید، توجه به تطابق شماره سریال مندرج بر جعبه محصول و خود محصول است. به علاوه این کالا ها اغلب شامل سایر اطلاعات از جمله مواد سازنده، نحوه نگهداری از محصول، نام و آدرس شرکت نیز هستند. این اطلاعات بر روی جلد محصول درج شده است یا کاتالوگی در کنار محصول در جعبه قرار داده شده است و توضیحات لازم را ارائه داده است.

روش تشخیص کیفیت و سلامت کالاهای داخلی

اگر لوازم آرایشی مورد نظر شما از برند های موجود در ایران است، هم چنان نیز راه هایی برای تشخیص اصالت کالا وجود دارد. از جمله این روش ها توجه به برچسب های موجود بر محصول است. وزارت بهداشت بر روی تولید و فرمولاسیون محصولات آرایشی داخلی نظارت دارد. از این رو این شرکت ها در صورت تایید از سوی وزارت بهداشت دارای برچسب هایی حاوی شماره پروانه بهداشت هستند که اطلاعاتی نظیر تاریخ تولید و انقضا، مشخصات کارخانه تولید کننده را منتقل می کند.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ماتیک

علاوه بر این نشان های دیگری از سایر سازمان ها نظیر نشان تجاری، نماد اعتماد الکترونیک، نشان تاییدیه سازمان غذا و دارو و مواردی از این قبیل نیز بر روی لوازم آرایشی های معتبر قرار دارند. از این رو پیش از خرید باید از وجود این نماد ها بر روی محصولات مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ماتیک

تشخیص کالا های تقلبی به کمک بسته بندی محصول

نکته دیگری که در رابطه با لوازم آرایشی های وارداتی یا داخلی باید در نظر داشته باشید، توجه به بسته بندی محصول است. متاسفانه سازندگان مواد آرایشی تقلبی، به صورت کاملا حرفه ای بسته بندی های بسیار مشابه با محصولات اصلی را ارائه می دهند. بنابراین شما باید به دقت بسته بندی محصول را بررسی کنید و کوچک ترین تفاوت ها را نیز در نظر بگیرید.

خرید اینترنتی لوازم آرایشی ماتیک
خرید اینترنتی لوازم آرایشی ماتیک

تفاوت رنگ، تفاوت فونت اطلاعات ثبت شده بر روی محصول، تفاوت وزن، تفاوت تصاویر موجود در جلد محصول همگی نشانه هایی از تقلبی بودن لوازم آرایشی خریداری شده است. لوازم آرایشی جعلی اغلب فونت کوچک تر یا بزرگ تر از حد معمول دارند و رنگ محصول از شفافیت لازم برخوردار نیست.

تایید معتبر بودن فروشگاه و کالا به کمک نظرات خریداران در زیر هر محصول یکی از نکات مهم در انتخاب فروشگاه مورد نظر برای خرید لوازم آرایشی مورد نظر شما، فروشگاهی است که به خریداران خود اجازه ثبت نظرات در زیر محصولات خریداری شده را می دهد. فروشگاه ماتیک این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما به راحتی می توانید با مراجعه به فروشگاه و مشاهده نظرات خریداران دیگر، از کیفیت محصول و اعتبار فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

بخوانید : اشتباهات آرایشی که شما را پیر می کند.

به علاوه، پشتیبانی 24 ساعته فروشگاه برای پاسخ به سوالات و حل مشکلات شما در نظر گرفته شده است. اگر در رابطه با لوازم آرایشی و برند های تولید کننده اطلاعات لازم را ندارید، می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ماتیک و مطالعه مقالات و هم چنین اطلاعات ثبت شده برای هر محصول، برند مناسب و محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی ماتیک

مجموعه ماتیک دارای محصولات متنوع و اورجینال در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد، شعار مجموعه ” از انتخاب تا تحویل فقط با یک کلیک ” در جهت ارائه خدمات سریع به مشتریان می باشد، مجموعه آرایشی و بهداشتی ماتیک تنها مجموعه ای است که بعد از مشاوره دادن به مشتریان و ارسال کالا این امکان را به شما عزیزان می دهد که به نا به هر علتی از محصول راضی نبودید، محصول را پس گرفته و مبلع شما را عودت دهد.

شما عزیزان می توانید بهترین لوازم بهداشتی و آرایشی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی را از فروشگاه اینترنتی ماتیک ،بخواهید.