کلاه مش مجیکاپ مدل 275035

  • جنس:پلاستیک
  • وزن:20 گرم
  • ابعاد:24x18x2 سانتی‌متر

کلاه مش مجیکاپ مدل 275035


31,000 تومان

تخفیف : 8,000 تومان

( آخرین بروزرسانی : 7 مهر, 1402 )

ناموجود

نقد و بررسی : کلاه مش مجیکاپ مدل 275035

معرفی کلاه مش مجیکاپ مدل 275035

کلاه مش مجیکاپ مدل 275035 محصولی کاربردی می باشد که می توان از آن در آرایشگاه ها و منازل جهت انجام رنگ مو استفاده کرد. به طور کل رنگ کردن مو ها اصول و قواعد خاص خودش را دارد. این کلاه نیز جزو لوازم کاربردی در حیظه ی رنگ و مش مو ها محسوب می شود.

با استفاده از این محصول می توانید به خوبی مش را رویتار های مورد نظر مو فیکس بکنید. سوراخ های موجود روی سطح کلاه در این امر به شما کمک شایانی می رسانند. جنس بدنه ی این کلاه از پلاستیک ساخته شده است که بسیار مقاوم و ضد ضربه می باشد و در برابر پارگی و انواع خراش نیز آسیبی نمی بیند.

برند مجیکاپ این محصول را در بهترین و بالا ترین کیفیت تولید کرده است. به همین منظور از خریداران زیادی نیز برخوردار می باشد. وزن این کلاه فقط و فقط 20 گرم می باشد. این وزن پایین جزو مزیت ها و نکات مثبت این محصول به حساب می آید. چون همان طور که می دانید به طور کلی مش کردن مو ها روندی زمان بر دارد و اگر در طولانی مدت یک کلاه سنگین روی سر مشتری قرار دهید، قطعا دچار سر درد و احساس ناخوشایند خواهد شد. اما این کلاه با وزن سبکی که دارد، هرگز احساس نا خوشایند برای مشتری ها ایجاد نخواهد کرد.

ابعاد این کلاه نیز برابر با 24x 18×2 سانتی‌ متر می باشد که میزان مناسبی است و برای تمامی سایز های سر قابل استفاده می باشد. مطمئن باشید که با تهیه و خرید این محصول روند مش کردن را به آسانی طی خواهید کرد.

فروشگاه اینترنتی ماتیک

فروشگاه ماتیک دارای متنوع ترین محصولات اورجینال و برند در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و شما عزیزان می توانید این محصولات را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی از فروشگاه اینترنتی ماتیک، تهیه نمایید.

مشخصات فنی :

جنس

پلاستیک

وزن

20 گرم

ابعاد

24x18x2 سانتی‌متر

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “کلاه مش مجیکاپ مدل 275035”