ترند میکاپ 2023

ترند میکاپ 2023

ترند میکاپ 2023 چیست؟ در سال جدید، ما شاهد تغییر ترند‌های آرایشی بوده و تغییر سبکی بسیار بزرگ خواهیم داشت. امسال شاهد کنار گذاشتن محدودیت‌ها بوده و روتین‌های آرایشی تغییراتی عظیم را تجربه خواهند کرد. در مقاله پیش‌رو، ما به بررسی ترند میکاپ 2023 خواهیم پرداخت و شما را با سبک‌هایی که به زودی فراگیر خواهند شد آشنا خواهیم کرد. همانطور که از قبل نیز تا حدودی مشهود بود، آرایش‌های سنگین دیگر از مد افتاده و شاهد ظهور آرایش‌هایی سبک‌تر و با تاکید بر زیبایی طبیعی خواهیم بود. در سبک امسال، علاوه بر سادگی، شما باید به سمت سلامت پوست خود نیز حرکت کرده و به صورت برابر بین خریدهای آرایشی و مراقبتی اقدام کنید. امسال فرصتی برای تست ترکیب‌هایی جدید و بسیار نوآورانه است. در ادامه این مطلب از وبسایت فروشگاهی ماتیک با ما همراه باشید برای بررسی ترند میکاپ 2023.

معرفی انواع ترند میکاپ 2023

در این بخش به بررسی انواع ترند میکاپ سال 2023 می‌پردازیم.

1- آرایش‌ های درخشنده و براق

در سال‌های پیش ما شاهد حکمرانی آرایش‌هایی مات بودیم، اما دورانشان سر رسیده است. امسال شاهد براق بودن‌ رایش‌ها، بیش از پیش خواهیم بود پس به سمت خرید رژگونه‌های براق و برق‌لب‌ها پیش بروید.

2- لب های براق در ترند میکاپ 2023

برق لب علاوه بر آرایشی بودن، جنبه مراقبتی نیز برای لب‌ها ایفا می‌کند.

3- لب ‌های سرخ

در فشن ‌شویی که مایکل کورس امسال به نمایش گذاشت ما شاهد لب‌های سرخ در زیر عینک‌ها بودیم. مایکل امسال نیز نشان داد که تا چه میزان ترکیب لب سرخ با عینک زیباست. با توجه به تناژ پوست خود می‌توانید در طیف سرخ به امتحان رنگ‌های مختلف پرداخته و رنگ مناسب را برای چهره خود برگزینید.

4- سایه‌ های پاستیلی

این سایه‌ها درست پس از نمایشی که ویکتور و رولف در هفته مد پاریس داشتند ترند شدند. استفاده از سایه‌های چشم در طیف رنگی پاستلی در فصل بهار سبب خیره کننده شدن چهره شما خواهند شد. مزیت دیگر این طیف رنگی افزودن شادابی و سرزندگی به چهره شماست.

5- سایه های نئونی در ترند میکاپ 2023

این سایه‌ها که بی شباهت به سبک‌های اوایل دهه2000 نیستند، برای شما چشم‌هایی گربه مانند به ارمغان خواهند آورد. ترند امسال در این بخش شبیه سال 2000 است. اما صرفا نحوه استفاده از سایه‌ها تغییر داشته‌اند.

6- سایه ست با لباس

ست کردن سایه‌های نئونی یا اکلیلی با رنگ لباس بسیار ترند شده و مورد محبوبیت قرار گرفته است. با این حرکت، خود را خاص‌تر و زیباتر کنید.

7- خط چشم دوتایی در ترند میکاپ 2023

ترند2023 همچنین به سمت خط چشم‌های دوتایی نیز رفته است. این خط چشم توسط پیترفیلیپس مدیر زیبایی و خلاقیت برند دیور آفریده شد و راه خود را به سرعت به سمت فشن‌ها باز کرد. پیتر می‌گوید این تیپ خط چشم را باتوجه به سبک‌های قدیمی آفریده است.

8- خط چشم های رنگی

علاوه بر سایه‌های نئونی و پاستیلی که معرفی شد، امسال خط چشم‌های پاستلی نیز مد شده‌اند. این ابتکار جدید است، پس ممکن است در استفاده از آن کمی شک داشته باشید. جسور باشید و تست کنید! زیباست!

9- تزئین چشم با نگین و کریستال

یکی دیگر از ترندهایی که امسال شاهد خواهیم بود، استفاده از کریستال‌ها و نگین‌ها در اطراف چشم خواهد بود. در فشن شو سیمون روشا در لندن، برای آرایش چشم‌ها از فویل رزگلد استفاده و نتیجه‌ای بسیار خاص به همراه داشت. یکی از مزایای این تزئینات جدا شدن ساده آنها از چهره شماست. امسال تزئینات نگینی و کریستالی حتی از انواع کانسیلرها نیز پیشی گرفته‌اند.

 جو بیکر، آرایشگر مشهور و بنیانگذار ((BAKEUP Beauty، پیش‌بینی داشت، امسال به واسطه تزئیناتی خاص، شاهد شکل گیری روشی جدید در آرایش خواهیم بود. این طرز فکر امسال چه بر روی فرش قرمز و چه در خارج از آن بسیار خود را خاص نشان داد. بیکر معتقد است این سنگ‌ها و تزئینات، درخششی ظریف را به ظاهر شما اضافه خواهند کرد. با استفاده از این سنگ‌ها خود را خاص‌تر جلوه دهید. این جواهرات ضمن ایجاد زیبایی و باکلاس بودن به چهره شما حسی شبیه به ستاره‌ها می‌دهند، به همان میزان درخشان و چشمگیر!

10- رژ گونه در ترند میکاپ 2023

رژ گونه اغلب در جهت برجسته کردن استخوان گونه به کار می‌رود. یکی از ترند های امسال نیز استفاده از رژگونه براق و پررنگ است. این ترند به چهره شما سرزندگی و نشاط را تقدیم خواهد کرد، در نظر داشته باشید شما همچنین می‌توانید از هایلایتر نیز بر روی استخوان گونه استفاده کرده و به همین نتیجه رسیده و روی ترند امسال باشید.

11- خط چشم های کرافیگی و غیر معمول

این یک تغییر مهیج در جهت تغییر چهره شما خواهد بود. این رنگ‌ها به طوری خاص سرزنده و منحصربه‌فرد هستند. باتوجه به افزایش میزان استفاده، اگر می‌خواهید همچنان طبق ترندها پیش روید، حتما آن را تست کنید.

12- رژ های زرشکی رنگ و شکلاتی

رژ لب ‌های تیره به شما لب‌هایی حجیم‌تر را هدیه می‌دهند. این رژهای تیره ظاهر شما را جذاب و دراماتیک کرده و همچنین با لباس‌های غیر رسمی و رسمی نیز همخوانی بسیاری دارند. این رژهای تیره هنوز ترند بوده و در عرصه مد می‌درخشند.

13- ابرو های کم رنگ

این ابروها بسیار متحول کننده هستند. با سلیقه خود قطر و انحنای ابروهای خود را تنظیم کنید. اما از تست ابروهای کم‌رنگ نیز غافل نشوید. در مد امسال ابروهای تیره جای خود را به روشن‌ترها و کم رنگ‌ترها خواهند داد.

14- شکلی غیر معمول از رژ گونه

رژگونه خیلی از اوقات مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها نبوده است. اما نباید فراموش کرد که این رژگونه‌ها اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند، سبب تقویت حتی ساده‌ترین نوع ظاهر و آرایش خواهند شد. رژگونه‌هایی که در دهه هفتاد و هشتاد مد بوده‌اند، باز نیز به عرصه برگشته و حکمرانی می‌کنند.

15- رنگ های متالیک و نقره ای برای سایه و خط چشم

شاید قبلا فکر می‌کردید سایه و خط چشم نقره‌ای و متالیک برای استفاده در مواقعی خاص هستند. اما در مد امسال قرار است بیش از پیش و خارج از موقعیت‌های خاص شاهد استفاده از رنگ‌های نقره‌ای و متالیک باشیم.

بررسی کلی ترند میکاپ 2023

برای اکثر شما خانم‌های خوش‌پوش، ترند بودن و همراه مد بودن، بسیار دارای اهمیت است. هرساله شاهد اضافه شدن یا حذف ترندها هستیم. پس به روز بودن و مطالعه در جهت آنچه امسال رخ می‌دهد به شما در جهت مد بودن کمک می‌کند. ما در این مقاله تلاش داشتیم تا به شما عزیزان ترند میکاپ های سال 2023 را با توجه به فشن شوها و مراسمات هنری معرفی کرده و شما را برای سالی جادویی در عرصه مد و میکاپ آماده سازیم. زیبا بوده و زیبا بمانید.